Heb je verdere hulp nodig?

Neem contact met ons op!

Hier vind je informatie over mogelijkheden om contact op te nemen met onze klantenservice.

Let op: De klantenservice is niet bereikbaar in het weekend of op oostenrijkse feestdagen.

Heb je ideeën of suggesties voor de website?

Wij ontvangen graag voorstellen om onze service en ons assortiment te verbeteren. Neem contact op met onze klantenservice. Wij kijken uit naar je feedback!

Waar kan ik een oh feliz winkel vinden in mijn buurt?

Helaas is oh feliz uitsluitend online beschikbaar.

Kan ik als reseller goedkoper bij jullie kopen?

Helaas is dat niet mogelijk. Wij verkopen onze producten uitsluitend direct aan de klant, wij hebben geen bijzondere prijslijsten voor resellers.

Ik heb een fout gevonden / Iets functioneert niet

Meld het probleem alsjeblieft aan onze klantenservice.

Een product is in een andere shop goedkoper

Geef het alsjeblieft door aan onze klantenservice. Vermeld ook de bron, het artikelnummer en de artikelprijs van de andere winkel en ook het artikelnummer en de prijs in onze winkel. We zullen dit controleren.

Hoe kan ik een geprinte catalogus ontvangen?

Helaas heeft oh feliz geen gedrukte catalogus.
Onze online shop wordt altijd verder ontwikkeld en biedt altijd nieuwe producten van verschillende merken. Het is daarom niet mogelijk een gedrukte catalogus te maken, deze is al achterhaald op het moment dat hij gedrukt wordt.

De enige manier om het aanbod van oh feliz te zien is online.

Ik wil een product beoordelen.

We zouden het erg op prijs stellen als je jouw ervaring met onze community wilt delen We vragen je je te houden aan de volgende richtlijnen.

  • Je beoordeling is volledig gericht op dit product. Orderverwerking of klantenservice komen op de achtergrond te staan - het gaat allemaal om het product!
  • Bedenk dat je beoordeling andere klanten helpt bij het nemen van een aankoopbeslissing. Daarom moet je beoordeling zo constructief mogelijk zijn.

Wij behouden ons het recht voor om recensies en beoordelingen over onze producten met de volgende inhoud te verwijderen of niet goed te keuren:

  • Informatie niet gerelateerd aan het product of volledig irrelevant
  • Obsceniteiten of andere uitingen die niet geschikt zijn voor een openbaar forum
  • Lasterende beweringen
  • Taal die niet begrijpelijk is voor de doelgroep van de website
  • Onjuiste prijzen
  • Reclame
  • Spam of ongepaste verwijzingen naar andere producten
  • Aanbiedingen
  • Websites of specifieke concurrenten
  • E-mailadres, telefoonnummers of andere persoonlijke of contactinformatie
  • Kleinerende opmerkingen over andere recensies of beoordelingen
  • Foto's die oneigenlijk gebruik van onze producten laten zien

Recensies en beoordelingen worden door mensen beoordeeld voordat ze worden gepubliceerd, hoewel we ons het recht voorbehouden om algoritmische besluitvorming in te voeren om dit te ondersteunen. Klachten die worden ingediend als onderdeel van ons meldings- en verhaalproces worden onmiddellijk verwerkt en beantwoord. Wanneer we klachten ontvangen, wordt de inhoud in kwestie beoordeeld op basis van onze richtlijnen en, indien nodig, volledig verwijderd, waarbij we streven naar een snelle oplossing.

Bedankt dat je de tijd neemt om onze producten te beoordelen.